At Care.com, we realize that cost of care is a big consideration for families. That's why we are offering an estimate which is based on an average of known rates charged by similar businesses in the area. For actual rates, contact the business directly.
AT A GLANCE
AT A GLANCE
In Business Since:
2016
Total Employees:
2-10
Credentials:

Please check directly with the business for information on licensing and credentials.

Hours
Monday:
9:00AM - 9:00PM
Tuesday:
9:00AM - 9:00PM
Wednesday:
9:00AM - 9:00PM
Thursday:
9:00AM - 9:00PM
Friday:
9:00AM - 12:00AM
Saturday:
9:00AM - 12:00AM
Sunday:
Closed
Program Details
Type:
  • Child Care Center/Day Care Center
Additional Details:
  • Emergency backup care,
  • Summer care / camp,
  • Special needs care
Philosophy:
  • Developmental (Play-Based),
  • Cooperative,
  • Academic,
  • Special Needs
Languages:
  • English,
  • Sign Language (ASL)
Cost & Availability
Costimate
$164/week
At Care.com, we realize that cost of care is a big consideration for families. That's why we are offering an estimate which is based on an average of known rates charged by similar businesses in the area. For actual rates, contact the business directly.
Offerings
Drop-In
Half-Day (Morning)
Half-Day (Afternoon)
Full-Day
Extended Care (Before School)
Extended Care (After School)
Payment Options
  • Cash|
  • Credit Card
Ratings & Reviews
(8)
Jeanine M
03/23/2018
My first time visiting was for a 7 year old birthday party. Children of all ages were playing well together and having a great time. The staff and owner were friendly and helpful. The facility accommodated all of the children and parents. If it wasn't so far away from where I live (60 miles), I would definitely use them for babysitting services.
Mrs. J
01/22/2018
Disappointed. Will not return.
Maria J
10/30/2017
The staff is really nice and very accomadating to my child's needs. My child loved the ball pit. This place is a gem. Definitely will use again when I have errands to run.
Lampra J
10/09/2017
I'm a single mom of a child with autism and its VERY hard to find a childcare facility that will accept Special Needs children. Majority of childcare facilities do not want to take care of Special Needs children and will turn you away.

I didn't find that with The Laughing Laboratory. The staff embrace my son and the owner started to learn a few sign language to communicate with my son. My son has a blast there in the ball pit and dancing. He enjoys his self and plays well with the children.
Courtney C
09/14/2017
My 8yo always has a great time. The employees really engage with the kids and they always have very well-planned activities when they do crafts and events. We take her here every time we go out! Clean, safe, and the owner is great
Patrice R
08/25/2017
If I could give 100 stars I would. I have 2 boys 9 & 2. We have been to many daycares in the area. This by far is the cleanest! My biggest challenge is finding a place where germs aren't reeking havoc. Neither of my boys have gotten sick from being there. It's also kid heaven in there! They have something for every age. It's fun, educational and SAFE! Just to give you an idea on how safe it is.... I'm usually the parent picking up the boys. On this day my husband did the honors. Both boys ran up to him saying "daddy"! And they did not let him check them out until she checked his id to confirm he was on the list for pick up and then took his picture. Love this place!
Vanessa
07/14/2017
It is rare that I write reviews but as a school teacher who has worked in the field for years I feel the need to post. This is the worst customer service I have received in a long time. The owner Niomi was disrespectful and unaccomidating and closed minded. First things first, suppossively they have a system in place where they take your photo and your child's for pick up. I went to pick up my son and he walked right out to me. I could have been a kidnapper for all we know. No verification nothing. I went to pay and they would not accept my Groupon for no reason. Ok fine, not worth the fight. Then they said I had to pay a $25 registration fee for the photos taken at the beginning (photos were never taken) I went over pricing in the beginning and they never mentioned this!!! Let alone wanted me to pay for a service I never received. The owner was extremely rude. This fee is posted no where and she claimed I should of read it online...?what!?!? The place was dirty. The kids watched tv the ENTIRE time. My son told me it was a poor experience as well. Kids were mean and little interventions. I am a former daycare owner and now teacher so usual I tend to be more understanding but was shocked at the poor quality childcare, poor safety regulations, and awful staff attitude. Do not waste your time or money.
Reply from The Laughing Laboratory
**Vanessa you have written SIX reviews on all of or social media pages ALL saying something different from multiple accounts to get our rating as low as possible.** We are sorry you had a bad experience with our services but unfortunately some of the comments you've made we would like to clear up. Our doors automatically lock from the outside and you have to get buzzed in by one of our staff members. Our doors only open from the inside. Period. As far as you walking around the facility before you dropped off your child without "no questions asked" seems to be false after reviewing our surveillance system and speaking with our staff. We are sorry that we could not honor a Groupon that was given over a year ago but our system will not recognize the coupon code. You were unhappy there was a registration fee for new customers that was put in place this year like most childcare facilities and you stated you were unaware. This information was located on our website and we offered a hour free for the confusion. We welcome all reviews whether good or bad because we always welcome improvement but it is very malicious to rate a business on 2 seperate email accounts on one page (You have done 2 on FB, and both reviews on care.com) to make a business look bad. You left your child in our care AFTER you said there was no safety and could walk straight to the bathroom and now on this review also "dirty". We take pride in security and care deeply about our children and strive to accommodate all of our Laughing Laboratory families.
07/26/2017
Tyler
07/14/2017
Poor quality!
Add Another child
Mon Wed Fri
Tues Thur
Mornings All Day
Afternoons
Join free today
Sign up now! It only takes a few minutes.
What best describes you?
Thanks—you're almost there.
Create your login below.